Ofte stillede spørgsmål

Finder du ikke svar på dit spørgsmål kan du altid kontakte os

Arbejder I direkte i klinikkens aftalebog?

Ja, i langt de fleste tilfælde arbejder vi direkte i klinikkens aftale bog. Vi følger altid de retningslinjer, som I ønsker. Ofte laver vi en "farvekode" så I altid kan se hvornår vi har foretaget en tidsbestilling i aftalebogen.

Hvem tager telefonen for min klinik?

Du får altid et fast team bestående af 3-5 personer, som lærer din klinik godt at kende. På den måde er det altså ikke en masse forskellige personer der varetager dialogen med jeres patienter. Det skaber en personlig tryghed for jeres patienter. Alle ansatte hos os har desuden en bred erfaring indenfor support til den sundhedsfaglige sektor og forstår derfor både jer og jeres patienters situation.

Hvordan fakturerer I?

Hver måned får du tilsendt en regning, med oplysninger om hver eneste tidsbestilling vi har foretaget hos din klinik.

Skal jeg have dialog med 3-5 forskellige personer, når jeg har rettelser?

Nej. Du får altid 1 fast kontaktperson, som varetager din kliniks interesser.

Hvordan ved I, hvem I skal bestille tider hos?

Vi har udviklet en software specifikt til sundhedsfaglige klinikker. På den måde ved vi altid hvem jeres patient skal ind til, uanset deres forsikring, henvisning eller problematik.

Kommer patienterne til at sidde i kø, når de bliver viderestillet til os?

Nej. Med vores smarte opsætning er gennemsnitsventetiden hos os på 9 sekunder fra opkaldet bliver viderestillet fra jer.

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere