Klinikker.dk

Ringer telefonen mere end I kan administrere?


Så gør som 27 andre tandlægeklinikker i Danmark, og lad os hjælpe jer.

Polygon grey
Dental


Vi er Danmarks eneste sundhedsfaglige telefonservice for tandlægeklinikker.


Tandlægerne elsker os, fordi


Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie.


De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient


Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden





Sådan fungerer det


Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores sundhedsfaglige personale


Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender


Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen


Derfor kan I slappe af, når vi arbejder I din kalender


Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer. Uanset patientens problematik, forsikring eller specifikke behov.


På den måde er der ingen ekstra administration ved et samarbejde med os


Konkrete løsninger for din tandlægeklinik



Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil antallet af mistede opkald overraske jer.


Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og tandlæger. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, samt jeres tandlæger og tandplejer altid møder ind til en opdateret aftale bog, og jeres patienter oplever en bedre service.



Bliv nr. 1 på kundeservice


Intet irriterer patienter mere end snævre telefontider og lang ventetid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau, samt øger tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.


Priser for mellemstore tandlægeklinikker



I gennemsnit betaler vores nuværende samarbejdspartnere 2.847 kr. pr. måned for vores services.


Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.

Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær tandlæger. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, tandlægerne møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service



Priser for mellemstore tandlægeklinikker


I gennemsnit betaler vores nuværende samarbejdspartnere 4.823 kr. pr. måned for vores services.


Udnyt jeres fulde kapacitet


Selvom I måske har 2, 3 eller 4 sekretærer tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. Vi hjælper jer med at udnytte klinikkens kapacitet ved at tage hånd om alle patienthenvendelser
.

Bliv nr. 1 på kundeservice


I har med stor sandsynlighed rigtig mange opkald mandag morgen. Mange patienter oplever udfordringer i løbet af weekenden, og har enten brug for en flytte, aflyse eller booke en akut tid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau ved at øge tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.

Priser for store tandlægeklinikker


I gennemsnit betaler vores nuværende samarbejdspartnere 12.730 kr. pr. måned for vores services.


Vil du høre mere?
Bliv ringet op
Vi bruger cookies for at forbedre oplevelsen på hjemmesiden OK