Vi er Danmarks eneste sundhedsfaglige telefonservice for tandlægeklinikker.
Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie
De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient
Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden
På den måde skaber vi mere tid, omsætning og overskud i hverdagen for dem
Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores personale med stor erfaring indenfor support til den sundhedsfaglige sektor
Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender
Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen
Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer. Uanset patientens problematik, forsikring eller specifikke behov
Vi arbejder selvfølgelig ud fra GDPR-direktivet, for at sikre jer og jeres patienters sikkerhed
Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil antallet af mistede opkald overraske jer.
Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og tandlæger. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, samt jeres tandlæger og tandplejer altid møder ind til en opdateret aftale bog, og jeres patienter oplever en bedre service.
Intet irriterer patienter mere end snævre telefontider og lang ventetid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau, samt øger tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.
Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.
Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær tandlæger. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, tandlægerne møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service
Selvom I måske har 2, 3 eller 4 sekretærer tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. Vi hjælper jer med at udnytte klinikkens kapacitet ved at tage hånd om alle patienthenvendelser.
I har med stor sandsynlighed rigtig mange opkald mandag morgen. Mange patienter oplever udfordringer i løbet af weekenden, og har enten brug for en flytte, aflyse eller booke en akut tid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau ved at øge tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.