Ringer telefonen på klinikken mere end I kan administrere?


Så gør som 117 andre fysioterapeutiske klinikker i Danmark, og lad os hjælpe jer.

Fysioterapeuterne elsker os, fordi


Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie.


De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient


Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden




Sådan fungerer det


Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores sundhedsfaglige personale


Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender


Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen


Derfor kan I slappe af, når vi arbejder i jeres kalender


Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer, uanset patientens problematik, forsikring eller henvisning fra lægen.


På den måde er der ingen ekstra administration ved et samarbejde med os

Konkrete løsninger for din fysioterapeutiske klinik




I mange tilfælde, har du ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i dine fulde åbningstider, og må derfor lade dine patienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem behandlingsrummet og dit kontor.



Når du endeligt ringer tilbage til patienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine kollegaer.



Med klinikker.dk' telefonservice går du aldrig glip af en ny patient, og dine nuværende patienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.



Vækst uden for sygesikringen


Vi forklarer altid patienter med henvisning, at de naturligvis stadig kan få en aftale hos dig, på trods af deres henvisning. Samtidig er vi opmærksomme på de forskellige tilskudsmuligheder for dine patienter fra diverse forsikringselskaber, så de altid føler sig velinformeret omkring behandlingen hos dig.



Fokuser på behandlingen

Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.

Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og fysioterapeuter. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, fysioterapeuterne møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service

Mange opkald og få hænder


Selvom I måske har 2, 3 eller 4 sekretærer tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. I samarbejde med klinikkens sekretærer, fungerer vores service som et godt kompliment til den hektiske hverdag.


Vækst uden for sygesikringen i samarbejde med os

I har med stor sandsynlighed lang ventetid inden for sygesikringen. I mange tilfælde kan det være en god idé at ansætte fysioterapeuter uden for sygesikringen, for at kunne give patienterne en hurtigere behandlingsmulighed. Vi er specialister i at guide jeres patienter til den rette behandler, så I ikke får udfordringer på jeres ventetid inden for sygesikringen.


Vil du høre mere?
Bliv ringet op
Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere