Ringer telefonen mere end I kan administrere?

Så lad os hjælpe jer med at skabe mere tid og overskud i hverdagen

Fysioterapeuterne vælger os fordi

Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie

De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient

Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden

På den måde skaber vi mere tid, omsætning og overskud i hverdagen for dem

Sådan fungerer det

Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores personale med stor erfaring indenfor support til den sundhedsfaglige sektor

Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender

Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen

Derfor kan I slappe af, når vi arbejder i jeres kalender

Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer, uanset patientens problematik, forsikring eller henvisning fra lægen

Vi arbejder selvfølgelig ud fra GDPR-direktivet, for at sikre jer og jeres patienters sikkerhed

Konkrete løsninger for din fysioterapeutiske klinik


I mange tilfælde, har du ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i dine fulde åbningstider, og må derfor lade dine patienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem behandlingsrummet og dit kontor.

Når du endeligt ringer tilbage til patienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine kollegaer.

Med Klinikkers telefonservice går du aldrig glip af en ny patient, og dine nuværende patienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.

Vækst uden for sygesikringen

Vi forklarer altid patienter med henvisning, at de naturligvis stadig kan få en aftale hos dig, på trods af deres henvisning. Samtidig er vi opmærksomme på de forskellige tilskudsmuligheder for dine patienter fra diverse forsikringselskaber, så de altid føler sig velinformeret omkring behandlingen hos dig.

Fokuser på behandlingen

Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.

Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og fysioterapeuter. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, fysioterapeuterne møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service

Mange opkald og få hænder

Selvom I måske har 2, 3 eller 4 sekretærer tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. I samarbejde med klinikkens sekretærer, fungerer vores service som et godt kompliment til den hektiske hverdag.

Vækst uden for sygesikringen i samarbejde med os

I har med stor sandsynlighed lang ventetid inden for sygesikringen. I mange tilfælde kan det være en god idé at ansætte fysioterapeuter uden for sygesikringen, for at kunne give patienterne en hurtigere behandlingsmulighed. Vi er specialister i at guide jeres patienter til den rette behandler, så I ikke får udfordringer på jeres ventetid inden for sygesikringen.

Vil du høre mere?
Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere