Vi er Danmarks største sundhedsfaglige telefonservice for kiropraktorer, fysioterapeuter og tandlæger.
Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie
De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient
Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden
På den måde skaber vi mere tid, omsætning og overskud i hverdagen for dem
Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores personale med stor erfaring indenfor support til den sundhedsfaglige sektor
Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender
Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen
Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer. Uanset patientens problematik, forsikring eller specifikke behov
Vi har stor erfaring med patientkommunikation, og taler faktisk i gennemsnit med 600 patienter hver eneste dag. Når du vælger os, kan du derfor være sikker på, at vi har erfaringen og kompetencerne til at give patienten den rette information om din klinik
Vi arbejder selvfølgelig ud fra GDPR-direktivet, for at sikre jer og jeres patienters sikkerhed
I mange tilfælde, har denne størrelse klinik ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i den fulde åbningstid på klinikken, og må derfor lade sine patienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem behandlingsrummet telefonen.
Når du endeligt ringer tilbage til patienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine konkurrenter.
Med Klinikkers telefonservice går du aldrig glip af en ny patient, og dine nuværende patienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.
Udover den økonomiske gevinst ved at besvare alle opkald på klinikken, er den administrative byrde ofte en stor lettelse for vores kunder. Med en løsning hos Klinikker kan du nyde din frokost og øvrige pauser med god samvittighed.
Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.
Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og kiropraktorer. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, kiropraktorerne og øvrige behandlere møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service
Selvom I måske har 2, 3 eller 4 administrative medarbejdere tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. Vi hjælper jer med at udnytte klinikkens kapacitet ved at tage hånd om alle patienthenvendelser.
I har med stor sandsynlighed rigtig mange opkald mandag morgen. Mange patienter oplever udfordringer i løbet af weekenden, og har enten brug for en flytte, aflyse eller booke en akut tid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau ved at øge tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.