Bruger du meget tid på at ringe og skrive tilbage til dine klienter, når de ringer forgæves?


Så har vi løsningen, som sikrer dig mere tid med dine klienter, og mindre tid på administrative opgaver. Med klinikker.dk' sundhedsfaglige telefonservice, sikrer du dig, at dine klienter altid får hjælp til at bestille, flytte og aflyse tider, så du kan få et bedre arbejdsmiljø og et højere serviceniveau.


Vi er Danmarks største sundhedsfaglige telefonservice for psykologer, tandlæger, fysioterapeuter og kiropraktorer.

Andre psykologer vælger vores service, fordi

De ikke har tid nok, til at besvare alle henvendelser fra deres klienter.

De ikke har kapacitet nok, til at ansætte en sekretær.

De ønsker, at deres klienter møder et menneske, og ikke en telefonsvarer når de ringer til dem.

Sådan fungerer det

Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores sundhedsfaglige personale

Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres klienter direkte i jeres kalender

Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen.


Høj faglighed

Minimum 50 % af vores ansatte kommer fra en sundhedsfaglig baggrund

For hver branche, har vi en fast tilknyttet konsulent, som varetager den nødvendige oplæring of forståelse for dit fag

Vi holder os konstant opdateret på de gældende regler ift. offentligetilskud via lægehenvisninger samt privatetilskud via sundhedsforsikringer

Ingen ekstra administration, når du vælger klinikker.dk


Vi har udviklet en software, som sikrer at dine kllienter altid kommer ind til den rette behandling/behandler hos jer. Uanset klientens problematik, forsikring eller specifikke behov.

Vi har stor erfaring med patient/klient-kommunikation, og taler faktisk i gennemsnit med 1.500 patienter hver eneste dag. Når du vælger os, kan du derfor være sikker på, at vi har erfaringen og kompetencerne til at give klienten den rette information om din praksis.


På den måde er der ingen ekstra administration ved et samarbejde med os

Specifikke eksempler, på løsninger for din psykolog-praksis.



I mange tilfælde, har denne størrelse praksis ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i den fulde åbningstid, og må derfor lade sine klienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem telefonen og behandlingsrummet.

Når du endeligt ringer tilbage til klienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine konkurrenter, eller svarer ikke tilbage på din henvendelse.


Med klinikker.dk' telefonservice går du aldrig glip af en ny klient, og dine nuværende klienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.


Udover den økonomiske gevinst ved at besvare alle opkald, er den administrative byrde ofte en stor lettelse for vores kunder. Med en løsning hos klinikker.dk kan du nyde din frokost og øvrige pauser med god samvittighed.


Hvor godt er din praksis dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse praksis være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.

Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og psykologer. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver og skal ikke stresse, når han/hun er syg eller på ferrie, psykologerne møder ind til en altid opdateret aftalebog, og jeres klienter oplever en bedre service.


Vil du høre mere?
Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere